ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ;


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΡΙΑΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ

Κύριε Γιώργο Παπανδρέου
Κύριε Ραγκούση Γιάννη
Κύριοι της Εκαπ Πασοκ

Κυρίες Κύριοι,

Σας αποστέλλω,

ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ κατά της κ. Μαρίας Δαμανάκη βουλευτού του Πασοκ (?) και κατά παντός υπευθύνου για σωρεία εγκληματικών πράξεων ποινικά και ηθικά κολάσιμων με αριθμ.. Δ2009/5009 / 28-08-2009.

Μετά και από αυτήν την μήνυση εναντίον της κ. Δαμανάκη το Πασοκ πρέπει να άρει την ασυλία της, να την τιμωρήσει και να εκδιωχτεί από το Πασοκ. Ακόμα δεν μπορεί να ξανα-είναι υποψήφια όχι μόνο του Πασοκ αλλά και της δεξιάς (όπου υπάγεται) γιατί θα «κοπεί» από τον ΄Αρειο Πάγο λόγω των ποινικών προβλημάτων που έχει.

Σας παρακαλώ να με βοηθήσετε να αντιμετωπίσω την μαφία του γραφείου της κ. Μαρίας Δαμανάκη. Τα άτομα αυτά έχουν διαλύσει την οικογένεια μου γιατί προσπάθησα να υποστηρίξω την τιμή του Πρόεδρου του Πασοκ κ. Γιώργου Παπανδρέου και της συζύγου του!! Μάλλον δεν έχετε πλήρη εικόνα για την κ. Δαμανάκη και τον υπόκοσμο που έχει δίπλα της που απειλούν και εκβιάζουν όποιον θέλουν ανενόχλητοι!!

Η Μαρία Δαμανάκη στην οποία ο Καραμανλής έταζε Προεδρία Δημοκρατίας, συνεχίζει να με συκοφαντεί και να με εκβιάζει, όπως και όλοι οι συνεργάτες της οι οποίοι μηνύονται με 8 μηνύσεις.. Και σε μια τηλεφωνική συνομιλία πριν λίγες βδομάδες με τον δημοσιογράφο συνέχιζε να με αποκαλεί ψυχοπαθή, ιδιόρρυθμο κλπ.... και ότι δήθεν αυτά ήταν λόγια της συζύγου μου. Ουδέποτε η σύζυγός μου θα έλεγε αυτά εναντίον μου αν δεν απειλείτο από την μαφία του γραφείου της Μαρίας Δαμανάκη. Ακόμα και αν τα έλεγε πως η κ. Δαμανάκη τα υιοθετεί και τα διασπείρει?

Η σύζυγός μου απειλείται και εκβιάζεται από την μαφία της κ. Δαμανάκη και στο τέλος δεν θα διστάσουν να την δολοφονήσουν.

Σας ευχαριστώ επίσης για το ενδιαφέρον πιθανά θα δείξετε για την υπόθεση εκβιασμού και απειλών που μου γίνεται σε μένα και στη σύζυγό μου κ. Σμυρναίου Ζαχαρούλα (επειδή σας υποστήριξα) από το γραφείο της κ.. Μαρίας Δαμανάκη και των συνεργατών της (Βασίλη Κουλαιδή, Γιάννη Τσακνή, Μάρθα Παπαδημητρίου, Εύη Μακρή Μπότσαρη (η οποία είναι σύμβουλος της κ. Μαριέττας Γιαννάκου και είναι απορίας άξιο πώς η δεξιά κ. Μπότσαρη «ελέγχει» το γραφείο της κ. Δαμανάκη (η οποία παραμένει στο Πασοκ εν γνώσει των καταγγελιών και μηνύσεων που έχω ήδη κάνει στα αρμόδια όργανα !!!).

Σας πληροφορώ επίσης ότι εκβιασμός συνεχίζεται, γιατί η κ. Δαμανάκη προφανώς της λέει της συζύγου μου να μην κάνει απλά κάτι εναντίον μου και δεν της λέει ευθέως στην σύζυγό μου:

«Αυτά που σου λέγαμε εναντίον του άντρα σου ήταν ψέματα, γύρνα σπίτι σου και κάνε παιδιά, γιατί σε φτάσαμε σαράντα ετών. Συστηματικά χωρίζουμε παντρεμένες τις εκμεταλλευόμαστε και τις βάζουμε να υιοθετούν παιδιά. Δεν πρόκειται να κάνουμε κάτι εναντίον σου τίποτα, ούτε τα πρωτοπαλίκαρά μας που εκβιάζουν και απειλούν και άλλες γυναίκες και έτσι έχουμε λεφτά και ψήφους!!».

Η σύζυγός μου είναι δέσμια σε μέρος άγνωστο σε εμένα και απειλείται από τους μαφιόζους της κ. Δαμανάκη συνεχώς. Σας πληροφορώ ότι εάν η σύζυγός μου δεν επιστρέψει σπίτι μας εντός λίγων ημερών θα καταθέσω νέα μήνυση κατά της κ. Δαμανάκη προσωπικώς και κατά παντός υπευθύνου, γιατί και από το ΕΚΑΠ Πασοκ δεν έχω κανένα νέο παρότι εγγράφως τους έχω υποδείξει ότι η κ. Δαμανάκη μίλαγε υποτιμητικά για τον Πρόεδρο του Πασοκ και την σύζυγό του και έχει «δεξιά συμπεριφορά». Μα καλά δεν μπορείτε να μαζέψετε αυτή που εξευτέλιζε την τιμή του Προέδρου??

Σας παρακαλώ μιλήστε εσείς η ίδια στην σύζυγό μου για να ξεπεράσει την φοβία από την μαφία του γραφείου της κ. Δαμανάκη και κυρίως του δήθεν συμβούλου παιδείας Πασοκ κ. Βασίλη Κουλαϊδή (ο οποίος τώρα συνεργάζεται και με την κ. Άννα Διαμαντοπούλου) ο οποίος με απείλησε και σήκωσε χέρι εναντίον μου (ο οποίος έχει ήδη μηνυθεί)!! Μάλλον κάποιοι στο Πασοκ δεν θέλουν να δουν τις «εστίες μαφιόζων» (που έχουν στον κόρφο τους) που συνεργάζονται με την δεξιά και οι οποίες μπορεί να τους οδηγήσουν στην καταστροφή!!

Η Μαρία Δαμανάκη είναι η ουσιαστική υπεύθυνη όλων των εκβιασμών απειλών ύβρεων προσβολών, οικογενειακών τραγωδιών και δολοφονίας δύο τουλάχιστον παιδιών (αφού δεν τα άφησε ποτέ να γεννηθούν, αφού δια της βίας και σταλινικής καταπίεσης οδήγησε σε διάσταση την σύζυγό μου με την βοήθεια της συμμορίας του γραφείου της) κ. Σμυρναίου- Κουτσούκου Ζαχαρούλα.. Η κ. Δαμανάκη έχει ήδη 8 μηνύσεις και δεν μπορεί να ξανα-είναι υποψήφια βουλευτής. Προσέχτε μήπως η κ. Δαμανάκη είναι ο 180ος βουλευτής που ψάχνει ο Καραμανλής για να παραμείνει στην εξουσία

Να ερευνήσετε αν στο γραφείο της κ. Δαμανάκη υπάρχει προ πολλού «καλυμμένο δίκτυο εκβιασμού και παράνομων υιοθεσιών» που προωθεί κορίτσια και αγόρια «ψηλότερα» και η σύζυγός μου αρνιόταν να ενταχθεί σε αυτό το «τρενάκι» και γι’αυτό την απειλούν. Είστε υπεύθυνοι οποιασδήποτε νομικής παράλειψης εναντίον της κ. Δαμανάκης και αυτής ακόμα της διαγραφής. Ήδη τα μέλη της Εκαπ Πασοκ έχουν μηνυθεί με αυτήν την μήνυση και δεν μπορούν να «χειριστούν» αυτήν την καταγγελία, ούτε και ο κ. Ανωμερίτης γιατί συνδέεται φιλικώς με την κ. Δαμανάκη. Να την «χειριστούν» αναπληρωματικά μέλη της Εκαπ Πασοκ.

Όλα τα έγγραφα που σας έχω στείλει θα κατατεθούν και στον ανακριτή.

Κύριοι του Πασοκ, λυπάμαι που σας το λέω αλλά η κ. Δαμανάκη σας «δουλεύει χοντρά»!!

Πρόεδρε το ΠΑΣΟΚ το κυβερνά η κάθε κ. Δαμανάκη ή ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ;

Με τιμή
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Υ. Γ. Το τηλέφωνο της συζύγου μου Σμυρναίου Ζαχαρούλας είναι : 210 ........

Σας παρακαλώ μιλήστε οι ίδιοι στα πεθερικά μου να μην φοβούνται την μαφία της κ. Δαμανάκη.
ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ; ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ; Reviewed by diaggeleas on 6.9.21 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Από το Blogger.