Nathan of Gaza - Sabbatai Zevi
Τά «σατανικά» σχἐδια τῆς «μαύρης ἀριστοκρατίας»
Μία παραπομπή τῆς Ἐσχάτης Γραμμῆς Ἀνασχέσεως (ἐδῶ),σέ θέμα τοῦ Θεοδότου ( «Μεσσιανικές συνταγές γιά τά Βαλκάνια»),ἡ ὁποία πολύ ἐπιτυχῶς συσχετίσθηκε μέ τό θέμα τῆς τουρκοκατασκοπίας στήν Ῥόδο,ἀπό τόν γενικό γραμματέα τοῦ Προξενείου τῆς τουρκιάς, Σεμπαταΐμ Μπιράμ,γιά τό ἐπίθετο τοῦ ὁποίου εἶχα παρατηρήση πώς ἔμοιαζε πολύ μέ τό Σαμπατάϊ τοῦ «μεσσία» Σεβί,ἔγινε ἀφορμή γιά τό σημερινό μας θέμα ( καί τήν ἀναδημοσίευσι τοῦ καλοῦ θέματος τοῦ Θεοδότου, φυσικά).
Γράφει ὁ Ἰωάννης Αὐξεντίου
Ένα διεθνές επιστημονικό συνέδριο οργανώνεται στα Σκόπια, μάλιστα οι διοργανωτές έστειλαν και προσκλήσεις σε Έλληνες ακαδημαϊκούς και γνωρίζοντας την ποιότητα της πλειοψηφίας των τελευταίων, θεωρούμε βέβαιο πως θα συμμετάσχουν.
Ο Baba Mondi, ο πνευματικός ηγέτης της σέκτας των Μπεκτασί δείνει στον Sabbatai Zevi το χαρακτηρισμό "Δερβίση" μία φαρσί λέξη που χρησιμοποιείται για τα μέλη των ομάδων του Σούφι Ισλάμ οι οποίοι ζουν ασκητική ζωή και αφιερωμένη στην υπηρεσία του Αλλάχ. «Είναι ένας Δερβίσης για τους Εβραίους και είναι ένας Δερβίσης για τους Μουσουλμάνους καθώς και μια γέφυρα για να συναντηθούν οι αδελφές μας θρησκείες», προσθέτει ο Baba Mondi, ο οποίος έχει την έδρα του στην Αλβανία.
Μάλιστα, λέγεται ότι έγινε και ένα θαύμα, ένας ασθενής πήρε χώμα από τον τάφο του Sabbatai Zevi και θεραπεύτηκε, προφανώς από... "πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" (κάτι το οποίο δεν θα πρέπει να εκπλήσσει καθώς ο "άγιος" Ζevi είχε ειδικότητα στην τελευταία και εξηγούμε παρακάτω γιατί το λέμε αυτό…)
Σε όλες αυτές τις αναφορές, η λέξη που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, είναι η λέξη "πρόσφατα", δηλώνεται δηλαδή, εμμέσως πλην σαφώς, ότι γίνεται μία ανακίνηση του όλου θέματος, επαναφέρεται στο προσκήνιο μία ξεχασμένη προσωπικότητα, ο Sabbatai Zevi και το γνωστικό κίνημα του. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να τονισθούν ή και να δημιουργηθούν εκ του μηδενός "κοινά στοιχεία". Βέβαια, οι σέκτες των Μουσουλμάνων Μπεκτασί όπως και οι Αλεβίτες, είχαν ανέκαθεν στενές σχέσεις με τους Ντονμέδες.
Τι έχουν στο μυαλό τους τα διάφορα κέντρα και παράκεντρα, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, πάντως κάτι φαίνεται ότι πάει να σχηματιστεί εντός των Βαλκανίων, με όχημα τις διάφορες μουσουλμανικές σέκτες. Ίσως κάποιοι προσδοκούν στη δημιουργία ενός εξιουδαϊσμένου Ισλάμ, το οποίο θα αποτελεί, κατά κάποιο τρόπο, τους νέους Ντονμέδες των Βαλκανίων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την γεωπολιτική της περιοχής όπως και για τις σχέσεις της με το Ισραήλ.
Σε όλα αυτά ασφαλώς, δεν θα πρέπει να παραβλεφθεί και ο βουλγαρικός παράγοντας, μια που στη Βουλγαρία η παλαιά γνωστική σέκτα των Βογόμιλων, υπό νέο μανδύα, έχει ακόμη και σήμερα έντονη παρουσία, ιδιαίτερα στα υψηλά κοινωνικά στρώματα της προαναφερθείσας χώρας (δείτε και ένα παλαιότερο άρθρο του Θεόδοτου για το θέμα).
Τό ἀνωτέρω θέμα ἄν καί ἔχει ὁρθῶς ἐπισημάνη τήν οὐσία αὐτοῦ πού γεωπολιτικῶς ἐπιχειρεῖται μέσῳ ἐκμεταλεύσεως τῶν θρησκειῶν καί πού βεβαίως ὅπως πάντα πίσω βρίσκονται τά γνωστά «περιούσια» μυαλά καί ἡ χειραγώγησις τῶν συνήθων βλαμμένων μουσουλμάνων ἀλλά καί τίς ὕαινες τῶν βαλκανίων σλαυοβουλγάρους,δέν ἔθιξε τόν κύριο «πρωταγωνιστή» τοῦ θέματος τοῦ ἐν λόγῳ συνεδρίου,τόν Νάθαν τῆς Γάζας.
Αὐτός λοιπόν, ὁ Νάθαν, ἦταν ἕνας ἑβραῖος ἀπό γονεῖς πού εἶχαν ἔρθη ἀπό τήν Γερμανία στήν Ἱερουσαλήμ. Δῆλα δή Ἀσκεναζίμ ( Ἀσκενάζ=Γερμανία ὅπως Σεφαράδ=Ἰσπανία ). Σπούδασε τήν Καββαλιστική θεολογία, καί οἱ μεσσιανικές του θεωρίες ὅπως καί τά «προφητικά ὁράματα» πού ἔλεγε πώς εἶχε, ἔγιναν τό μέσο γιά νά προωθήσῃ τόν Σαμπατάϊ Σεβί ὡς μεσσία. Στήν οὐσία εἶναι αὐτός πού κατασκεύασε τόν Σεβί καί τόν Σαμπαταϊσμό.
Ὁ πατέρας του, Ἐλισά Χαΐμ Μπέν Ἰακώβ, ἦταν ἕνας «διαπρεπής ῥαββινικός λόγιος», ἀπό τήν Πολωνία ἤ τήν Γερμανία ( ἄντρα τῶν χαζαρο-εβραίων), καί ἦταν άπεσταλμένος στήν Ἱερουσαλήμ γιά νά μαζεύει προσφορές γιά ἀξιοπαθοῦντες ἑβραίους.Ἐκεῖ αὐτός ἔκανε ἄλλο «ἔργο». Διέδιδε διάφορες καμπαλιστικές θεωρίες τίς ὁποῖες εἶχε ἀσπαστεί στήν Ἱερουσαλήμ.Ὅταν πῆγε στήν Παλαιστήνη ἀπέκτησε τό ἐπίθετο Ἀσκεναζίμ γιά νά ξεχωρίζῃ ἀπό τούς Σεφαραδίτες ἑβραίους. Ὅπως καταλαβαίνετε εἶχε πολύ σημασία αὐτό, γι᾿αὐτούς διότι ὁ καθένας ἔπρεπε νά ξεχωρίζῃ γιά τόν ῥόλο πού θά ἔπαιζε καί παίζῃ ἕως σήμερα, στήν φάρα τους. Πέθανε στό Μαρόκο, ὅπου βρέθηκε προφανῶς γιά κάποιο συγκεκριμένο ῥόλο πού εἶχε νά παίξῃ ἐκεῖ.
Ὅσο γιά τόν υἱό,τόν Νάθαν,πού εἶχε τίς ἀνάλογες, καμπαλιστικές βάσεις ἀπό τόν πατέρα καί ἀπό τόν δάσκαλό του, Ἰακώβ Χαγκίζ, ἕναν ταλμουδιστή σεφαραδίτη ἀπό τό Μαρόκο (βλέπετε πώς ἁλώνιζαν ἐπί ὀθωμανοκρατίας, ἔτσι; ). Ἀπό ἐκεῖ πῆγε στήν Ἰταλία ἔκανε τίς ἀνάλογες ἐπαφές μέ τήν «ἀριστοκρατική» ἑβραΐλα καί στήν συνέχεια ἐμφανίζεται στήν Ἱερουσαλήμ ὅπου διδάσκει σ᾿ ἕνα ῥαββινικό σχολεῖο, μέσης ἐκπαιδεύσεως, τό ὁποῖο εἶχαν ἱδρύση κάποιοι ἑβραῖοι ἀδελφοί Βέγκα ἀπό τό Λιβόρνο. Αὐτός ἦταν ὁ δάσκαλος τοῦ Νάθαν,ὁ ὁποῖος ὅμως ( καί ἐδῶ εἶναι ἡ διαφορά μέ τούς Ἀσκεναζίμ, ἀφοῦ ὁ Χαγκίζ ἦταν σεφαραδίτης) ἀντιτάχθηκε στόν Σαμπατάι Σεβί καί μάλιστα τόν πολέμησε σκληρά.
Ὁ Νάθαν παντρεύεται μία εὔπορη ἑβραία καί πηγαίνει στήν Γάζα, τόπο καταγωγῆς τῆς γυναίκας του γιά νά εἶναι κοντά στήν πηγή τοῦ χρήματος, ὁ ἀρχιτεμπελαράς πού εἶχε ἄλλους «πνευματικούς» σκοπούς οἱ ὁποῖοι δέν τοῦ ἄφηναν περιθώρια γιά ἐργασία. Ἐκεῖ λοιπόν, ἀνάμεσα στά διαβάσματά του καί τίς μελέτες του τῆς βαθιάς ἀναλύσεως τῆς Καμπάλα, εἶχε τά προφητικά ὁράματα γιά τόν ἐρχομό τοῦ μεσσία Σεβί...Ἦρθαν οἱ «ἱεροί ἄγγελοι» καί τοῦ ἔκαναν παρέα ἐπί 24ώρου ( μάλιστα παρακαλῶ). Ἔτσι κατάλαβε τόν ῥόλο του : Προφήτης !
«...Ο Nathan της Γάζας πίστευε ότι ένας άντρας με το όνομα Shabbetai Zevi ήταν ο mesiah Αυτή η ισχυρή πίστη στο Shabbetai Zevi ως τον επόμενο ηγέτη του εβραϊκού λαού σηματοδότησε την έναρξη του πρώτου Sabbatean πιστού, Nathan της Γάζας. Αποτελούσε επίσης την αρχή του ίδιου του κινήματος των Σαμπατιστών...»
...Εκείνη την εποχή, ο Νάθαν της Γάζας ήταν γνωστός ως πνευματικός γιατρός. Ο Shabbetai Zevi τον επισκέφτηκε με την ελπίδα να τον «θεραπεύσει» από μια ασθένεια που ἐπασχε. Αποδεικνύεται, φυσικά, ότι ο Shabbetai Zevi υπέφερε από ψυχολογική ασθένεια μανιοκατάθλιψη, η οποία σήμερα ονομάζεται συνήθως ως «διπολικό σύνδρομο». Αντί να προσπαθήσει να τον βοηθήσει με την ψυχολογική του ασθένεια, ο Nathan της Γάζας αποκάλυψε στον Shabbetai Zevi το προφητικό του όραμα. Αρχικά, όταν «… ο Νάθαν τον αποκάλεσε μεσσία», εκείνος γέλασε και είπε: «Το είχα [την μεσσιανική κλίση], αλλά το ξεφορτώθηκα.» (ἐδῶ)
Αὐτό ἦταν ! Ὁ Νάθαν εἶχε 'βρῆ τόν ἄνθρωπό του. Ἕνα ψυχολογικά ἄρρωστο ἄτομο,πού θά γινόταν τό τέλειο ὅργανό του ! Δέν ἤθελε καί πολύ γιά νά τόν πείσῃ πώς εἶναι ὁ Μεσσίας. Ἀπό ἐκείνη τήν στιγμή καί μετά ὁ Σεβί θά ἔμπαινε στήν διαδικασία τῆς μεσσιανικῆς του ἀποστολῆς πού στήν οὐσία ἦταν μία ἀποστολή ἀπό τόν καμπαλιστικό, σιωνιστικό κύκλο...
Ἔτσι ἐξηγεῖται καί τό γιατί ὁ Σεβί ἄλλαξε τόσο εὔκολα μέχρι καί τήν πίστι του. Ἦταν αὐτό ἀκριβῶς τό σχέδιο πού ἀκολούθησε, ἐν ἀγνοίᾳ του, ὁ Σεβί ἀφοῦ ἔτσι ἔπρεπε νά γίνῃ γιά νά δημιουργηθοῦν οἱ ντονμέδες, σέ Θεσσαλονίκη καί Σμύρνη κυρίως, πού ἦταν ἡ κύρια δρᾶσις τοῦ Σεβί ( οἱ δύο μεγαλύτερες πόλεις, μετά τήν Κωνσταντινούπολη, τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας). Καί μή νομίζετε πώς ὁ Νάθαν ἔμεινε πίσω.
Τό τελευταῖο καρφί στό φέρετρο τῆς Ἑλλάδας πού ἀκούει στό ὄνομα: ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ. ἤ ἀλλιῶς : ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ - CONCILIUM ORDO DRACONIS ANTIQUITAS...
Ἐπιλέγω νά ἀναδημοσιεύσω τό παρακάτω ἄρθρο ἀπό τόν Μάρτιο τοῦ 2013, διότι πολλά ἀπό ὅσα γράφτηκαν ἔχουν ἤδη γίνει πραγματικότητα καί κάποια ἀκόμη σοβαρότερα πρόκειται ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΩΣ νά τά δοῦμε μπροστά μας ὡς μία τραγική γιά τήν Πατρίδα μας κατάληξη...
Ἔγραφα. Γιά περᾶστε νά ῥίξετε μία ματιά καί θά καταλάβετε. Ἤδη ὁ πρῶτος στόχος,σχετικῶς μέ τά Σκόπια καί τό ξεπούλημα τῆς Μακεδονίας εἶναι γεγονός. Ἔρχεται ὁ ἑπόμενος μέ τήν τουρκιά,ὄχι ὑπό τόν Ἀλιέξι ἀλλά τόν Κούλη τῆς Μαρέβας, τῆς Γκραπόφσκι,ἀπό τήν «μεγάλη οἰκογένεια» τῶν Φρανκιστῶν ( κρυπτο-ἑβραίων Πολωνίας) Γκραπόφσκι.Ἀλλά γι᾿αὐτούς εἴπαμε,αὔριο...
Διότι, ἀπ᾿ὅτι θά ἔχετε ἤδη καταλάβη,τό κύριο καί ἴσως τό μοναδικό ἐμπόδιο στά σχέδιά τους, εἶναι ὁ Ἑλληνισμός. Καί αὐτό λέει πολλά...
Ἡ Πελασγική
Μία παραπομπή τῆς Ἐσχάτης Γραμμῆς Ἀνασχέσεως (ἐδῶ),σέ θέμα τοῦ Θεοδότου ( «Μεσσιανικές συνταγές γιά τά Βαλκάνια»),ἡ ὁποία πολύ ἐπιτυχῶς συσχετίσθηκε μέ τό θέμα τῆς τουρκοκατασκοπίας στήν Ῥόδο,ἀπό τόν γενικό γραμματέα τοῦ Προξενείου τῆς τουρκιάς, Σεμπαταΐμ Μπιράμ,γιά τό ἐπίθετο τοῦ ὁποίου εἶχα παρατηρήση πώς ἔμοιαζε πολύ μέ τό Σαμπατάϊ τοῦ «μεσσία» Σεβί,ἔγινε ἀφορμή γιά τό σημερινό μας θέμα ( καί τήν ἀναδημοσίευσι τοῦ καλοῦ θέματος τοῦ Θεοδότου, φυσικά).
Μαθητής και Δάσκαλος, S.Zevi & Nathan of Gaza |
Γράφει ὁ Ἰωάννης Αὐξεντίου
Ένα διεθνές επιστημονικό συνέδριο οργανώνεται στα Σκόπια, μάλιστα οι διοργανωτές έστειλαν και προσκλήσεις σε Έλληνες ακαδημαϊκούς και γνωρίζοντας την ποιότητα της πλειοψηφίας των τελευταίων, θεωρούμε βέβαιο πως θα συμμετάσχουν.
Το συνέδριο έχει τον εξής τίτλο: From Gaza to Skopje: Nathan, the Prophet of Sabbatianism, in History, Literature and Philosophy και θα λάβει χώρα μεταξύ 10 και 12 Ιουλίου. Πρόκειται για ένα συνέδριο που στοχεύει να παρουσιάσει και να προβάλλει το γνωστικό εξτρεμιστικό κίνημα του Sabbatai Zevi και του δασκάλου του Nathan of Gaza.
Στο συνέδριο θα γίνει αναφορά, προφανώς, και στους γνωστούς Ντονμέδες που για έναν σχεδόν αιώνα κυριάρχησαν στην Τουρκία, όντας ο πυρήνας των Νεοτούρκων και του Κεμαλισμού. «Καλωσορίζουμε προτάσεις για επιστημονική και διεπιστημονική αξιολόγηση από λογοτέχνες και ιστορικούς, ιστορικούς τέχνης, γλωσσολόγους και μελετητές από άλλους κλάδους, οι οποίοι μπορεί να βρουν χρήσιμη αυτή τη διάσκεψη για τη συζήτηση της συνολικής σημασίας του Σαμπατισμού ως διαχρονικού πολιτισμικού φαινομένου», γράφει η σχετική ανακοίνωση.
Παράλληλα, στην ισραηλινή εφημερίδα “Times of Israel”, στις 22 Φεβρουαρίου, εμφανίστηκε ένα άρθρο, το οποίο με πηχυαίους τίτλους αναφέρει ότι σε ορισμένους μουσουλμανικούς κύκλους που δίνουν έμφαση στο μυστικισμό, η φιγούρα του Sabbatai Zevi έγινε προσφάτως «ένα στοιχείο μέσω του οποίου εκφράζουν τον αυθεντικό φιλοσημιτισμό τους» και το άρθρο συνεχίζει: «για μερικούς Βαλκάνιους Μουσουλμάνους, ένας εβραϊκός ψευδομεσσίας εμπνέει διαθρησκευτική κατανόηση». Στην αρχή του άρθρου δεσπόζει μία μεγάλη επιβλητική εικόνα με το πρόσωπο του Sabbatai Zevi.
Το άρθρο έχει και άλλες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις, όπως για παράδειγμα πως ο Sabbatai Zevi, για ορισμένους Μαυροβούνιους και Αλβανούς, είναι ένα «σύμβολο της ξεχωριστής τους ταυτότητας, καθώς και μία διαθρησκειακή και διαπολιτισμική γέφυρα προς τη Δύση και τον Ιουδαϊσμό», σύμφωνα με τον Eliezer Papo, καθηγητή της εβραϊκής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Ben-Gurion. Ο καθηγητής συνεχίζει λέγοντας ότι ο Sabbatai Zevi αποτελεί μία σημαντική θρησκευτική φιγούρα για τη σιιτική σέκτα των Μπεκτασί Σούφι. Ωστόσο, παραδέχεται ότι αυτός ο Ιουδαίος ψευδομεσσίας δεν αποτελεί ένα αναπόσπαστο μέρος της θρησκευτικής ταυτότητας της περιοχής, αλλά ότι είναι μία πρόσφατη προσθήκη.
Στο συνέδριο θα γίνει αναφορά, προφανώς, και στους γνωστούς Ντονμέδες που για έναν σχεδόν αιώνα κυριάρχησαν στην Τουρκία, όντας ο πυρήνας των Νεοτούρκων και του Κεμαλισμού. «Καλωσορίζουμε προτάσεις για επιστημονική και διεπιστημονική αξιολόγηση από λογοτέχνες και ιστορικούς, ιστορικούς τέχνης, γλωσσολόγους και μελετητές από άλλους κλάδους, οι οποίοι μπορεί να βρουν χρήσιμη αυτή τη διάσκεψη για τη συζήτηση της συνολικής σημασίας του Σαμπατισμού ως διαχρονικού πολιτισμικού φαινομένου», γράφει η σχετική ανακοίνωση.
Παράλληλα, στην ισραηλινή εφημερίδα “Times of Israel”, στις 22 Φεβρουαρίου, εμφανίστηκε ένα άρθρο, το οποίο με πηχυαίους τίτλους αναφέρει ότι σε ορισμένους μουσουλμανικούς κύκλους που δίνουν έμφαση στο μυστικισμό, η φιγούρα του Sabbatai Zevi έγινε προσφάτως «ένα στοιχείο μέσω του οποίου εκφράζουν τον αυθεντικό φιλοσημιτισμό τους» και το άρθρο συνεχίζει: «για μερικούς Βαλκάνιους Μουσουλμάνους, ένας εβραϊκός ψευδομεσσίας εμπνέει διαθρησκευτική κατανόηση». Στην αρχή του άρθρου δεσπόζει μία μεγάλη επιβλητική εικόνα με το πρόσωπο του Sabbatai Zevi.
Το άρθρο έχει και άλλες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις, όπως για παράδειγμα πως ο Sabbatai Zevi, για ορισμένους Μαυροβούνιους και Αλβανούς, είναι ένα «σύμβολο της ξεχωριστής τους ταυτότητας, καθώς και μία διαθρησκειακή και διαπολιτισμική γέφυρα προς τη Δύση και τον Ιουδαϊσμό», σύμφωνα με τον Eliezer Papo, καθηγητή της εβραϊκής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Ben-Gurion. Ο καθηγητής συνεχίζει λέγοντας ότι ο Sabbatai Zevi αποτελεί μία σημαντική θρησκευτική φιγούρα για τη σιιτική σέκτα των Μπεκτασί Σούφι. Ωστόσο, παραδέχεται ότι αυτός ο Ιουδαίος ψευδομεσσίας δεν αποτελεί ένα αναπόσπαστο μέρος της θρησκευτικής ταυτότητας της περιοχής, αλλά ότι είναι μία πρόσφατη προσθήκη.
O Baba Mondi |
Ο Baba Mondi, ο πνευματικός ηγέτης της σέκτας των Μπεκτασί δείνει στον Sabbatai Zevi το χαρακτηρισμό "Δερβίση" μία φαρσί λέξη που χρησιμοποιείται για τα μέλη των ομάδων του Σούφι Ισλάμ οι οποίοι ζουν ασκητική ζωή και αφιερωμένη στην υπηρεσία του Αλλάχ. «Είναι ένας Δερβίσης για τους Εβραίους και είναι ένας Δερβίσης για τους Μουσουλμάνους καθώς και μια γέφυρα για να συναντηθούν οι αδελφές μας θρησκείες», προσθέτει ο Baba Mondi, ο οποίος έχει την έδρα του στην Αλβανία.
Μάλιστα, λέγεται ότι έγινε και ένα θαύμα, ένας ασθενής πήρε χώμα από τον τάφο του Sabbatai Zevi και θεραπεύτηκε, προφανώς από... "πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" (κάτι το οποίο δεν θα πρέπει να εκπλήσσει καθώς ο "άγιος" Ζevi είχε ειδικότητα στην τελευταία και εξηγούμε παρακάτω γιατί το λέμε αυτό…)
Σε όλες αυτές τις αναφορές, η λέξη που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, είναι η λέξη "πρόσφατα", δηλώνεται δηλαδή, εμμέσως πλην σαφώς, ότι γίνεται μία ανακίνηση του όλου θέματος, επαναφέρεται στο προσκήνιο μία ξεχασμένη προσωπικότητα, ο Sabbatai Zevi και το γνωστικό κίνημα του. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να τονισθούν ή και να δημιουργηθούν εκ του μηδενός "κοινά στοιχεία". Βέβαια, οι σέκτες των Μουσουλμάνων Μπεκτασί όπως και οι Αλεβίτες, είχαν ανέκαθεν στενές σχέσεις με τους Ντονμέδες.
Τι έχουν στο μυαλό τους τα διάφορα κέντρα και παράκεντρα, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, πάντως κάτι φαίνεται ότι πάει να σχηματιστεί εντός των Βαλκανίων, με όχημα τις διάφορες μουσουλμανικές σέκτες. Ίσως κάποιοι προσδοκούν στη δημιουργία ενός εξιουδαϊσμένου Ισλάμ, το οποίο θα αποτελεί, κατά κάποιο τρόπο, τους νέους Ντονμέδες των Βαλκανίων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την γεωπολιτική της περιοχής όπως και για τις σχέσεις της με το Ισραήλ.
Σε όλα αυτά ασφαλώς, δεν θα πρέπει να παραβλεφθεί και ο βουλγαρικός παράγοντας, μια που στη Βουλγαρία η παλαιά γνωστική σέκτα των Βογόμιλων, υπό νέο μανδύα, έχει ακόμη και σήμερα έντονη παρουσία, ιδιαίτερα στα υψηλά κοινωνικά στρώματα της προαναφερθείσας χώρας (δείτε και ένα παλαιότερο άρθρο του Θεόδοτου για το θέμα).
Είναι ενδιαφέροντα τα όσα υποστηρίζει, με υπερηφάνεια, η Βουλγάρα καθηγήτρια Vesselina Vachkova: «Ολόκληρος ο Διαφωτισμός, όλη η Αναγέννηση, είναι καρπός των Βογόμιλων, όπως λέει ο φημισμένος Γάλλος μελετητής Jean Duvernoy. Έχουμε αρκετά στοιχεία για να το υποστηρίξουμε, αλλά ατυχώς δεν είναι ακόμη πολύ γνωστά. Ο Βογομιλισμός ήταν ο προτεσταντισμός πριν από τον προτεσταντισμό».
Ίσως στο μέλλον, να δούμε να ξαναεμφανίζονται, επισήμως πλέον, θρησκείες και αιρέσεις που όλοι νομίζαμε ότι είχαν εξαφανιστεί. Εξάλλου, η γεωπολιτική ανέκαθεν χρησιμοποιούσε τις θρησκείες, και καμιά φορά, εάν δεν έβρισκε αυτές που χρειαζόταν, τις δημιουργούσε. Παράδειγμα, ο Ουαχαμπισμός, που και αυτός ξεκίνησε με την βοήθεια των Ντονμέδων, για να κτυπηθεί το σιιτικό Ισλάμ, προς εξυπηρέτηση, αρχικά, του βρετανικού ιμπεριαλισμού.
Το προαναφερθέν συνέδριο, δεν είναι ασφαλώς κάτι μεμονωμένο. Εδώ μπορείτε να διαβάσατε για μία άλλη εκδήλωση η οποία έγινε προς τιμή του Sabbatai Zevi στην πόλη Ούλτσιν του Μαυροβουνίου (η σελίδα που παραπέμπει ο σύνδεσμος έχει μεταφραστεί στα αγγλικά μέσω του google translate).
Τέλος, να επισημάνουμε ότι εκτός από τους γεωπολιτικούς λόγους για τους οποίους επιχειρείται η δημιουργία ενός μακεδονικού έθνους, ίσως να πρέπει να συμπεριληφθεί και το γεγονός ότι η περιοχή της Μακεδονίας που κατοικείται από Βουλγάρους, θεωρείται η κοιτίδα του Βογομιλισμού, ήτοι η κοιτίδα του πρωτο-προτεσταντισμού. Kάτι που φυσικά δεν αφήνει αδιάφορο το "δυτικό establishment".
Σημείωση: Πάντως, εάν κάποιος από τους Ελλαδίτες καθηγητές, που θα συμμετάσχει στο συνέδριο, έχει χιουμοριστικη διάθεση, ας ρωτήσει τους διοργανωτές, αν ξέρουν ακριβώς πόσες φορές ο Zevi αυτοϊκανοποιούταν μέσα στη συναγωγή. Από επιστημονικό ενδιαφέρον βέβαια, όχι για άλλο λόγο.
( Πηγή : Θεόδοτος)
Ίσως στο μέλλον, να δούμε να ξαναεμφανίζονται, επισήμως πλέον, θρησκείες και αιρέσεις που όλοι νομίζαμε ότι είχαν εξαφανιστεί. Εξάλλου, η γεωπολιτική ανέκαθεν χρησιμοποιούσε τις θρησκείες, και καμιά φορά, εάν δεν έβρισκε αυτές που χρειαζόταν, τις δημιουργούσε. Παράδειγμα, ο Ουαχαμπισμός, που και αυτός ξεκίνησε με την βοήθεια των Ντονμέδων, για να κτυπηθεί το σιιτικό Ισλάμ, προς εξυπηρέτηση, αρχικά, του βρετανικού ιμπεριαλισμού.
Το προαναφερθέν συνέδριο, δεν είναι ασφαλώς κάτι μεμονωμένο. Εδώ μπορείτε να διαβάσατε για μία άλλη εκδήλωση η οποία έγινε προς τιμή του Sabbatai Zevi στην πόλη Ούλτσιν του Μαυροβουνίου (η σελίδα που παραπέμπει ο σύνδεσμος έχει μεταφραστεί στα αγγλικά μέσω του google translate).
Τέλος, να επισημάνουμε ότι εκτός από τους γεωπολιτικούς λόγους για τους οποίους επιχειρείται η δημιουργία ενός μακεδονικού έθνους, ίσως να πρέπει να συμπεριληφθεί και το γεγονός ότι η περιοχή της Μακεδονίας που κατοικείται από Βουλγάρους, θεωρείται η κοιτίδα του Βογομιλισμού, ήτοι η κοιτίδα του πρωτο-προτεσταντισμού. Kάτι που φυσικά δεν αφήνει αδιάφορο το "δυτικό establishment".
Σημείωση: Πάντως, εάν κάποιος από τους Ελλαδίτες καθηγητές, που θα συμμετάσχει στο συνέδριο, έχει χιουμοριστικη διάθεση, ας ρωτήσει τους διοργανωτές, αν ξέρουν ακριβώς πόσες φορές ο Zevi αυτοϊκανοποιούταν μέσα στη συναγωγή. Από επιστημονικό ενδιαφέρον βέβαια, όχι για άλλο λόγο.
( Πηγή : Θεόδοτος)
Προσέξτε στό πάνω ἀριστερό μέρος τήν φωτό μέ τό ναΐτικο σπαθί καί τό κρινάκι...( ἡ φωτό ἀπό τήν ἑβραϊκή ἰσπανική ( sefarad) σελίδα, ἐδῶ. Πόσο τό χαίρονται ἀφοῦ εἶναι ἕνα μῆνα μετά τήν παράδοσιν τῆς Μακεδονίας μας,ἀπό τούς ἐν ἑλλάδι κρυπτο.Τιμή στό Νάθαν ! ) |
Τό ἀνωτέρω θέμα ἄν καί ἔχει ὁρθῶς ἐπισημάνη τήν οὐσία αὐτοῦ πού γεωπολιτικῶς ἐπιχειρεῖται μέσῳ ἐκμεταλεύσεως τῶν θρησκειῶν καί πού βεβαίως ὅπως πάντα πίσω βρίσκονται τά γνωστά «περιούσια» μυαλά καί ἡ χειραγώγησις τῶν συνήθων βλαμμένων μουσουλμάνων ἀλλά καί τίς ὕαινες τῶν βαλκανίων σλαυοβουλγάρους,δέν ἔθιξε τόν κύριο «πρωταγωνιστή» τοῦ θέματος τοῦ ἐν λόγῳ συνεδρίου,τόν Νάθαν τῆς Γάζας.
Τόν προφήτη τοῦ Σαμπαταϊσμοῦ,ὅπως ἀναφέρει κι᾿ὁ τῖτλος τοῦ συνεδρίου : From Gaza to Skopje: Nathan, the Prophet of Sabbatianism, in History, Literature and Philosophy
(Ἀπό τήν Γάζα στά Σκόπια : Νάθαν ὁ προφήτης τοῦ Σαμπαταϊσμοῦ, στήν ἱστορία,λογοτεχνία, φιλοσοφία)
Ποιός ἦταν αὐτός; Ἔ, ἕνας ἐπιλεγμένος ἑβραῖος, ὡς συνήθως,πού θά ἔστρωνε τόν δρόμο γιά τήν δημιουργία τῶν βάσεων,μέσῳ θρησκείας, κάποιων αἰρέσεων μέσα στήν ὀθωμανική αὐτοκρατορία καί συγκεκριμένα στόν χῶρο τῶν Βαλκανίων. Αἰρέσεις πού ἀναλόγως τῶν περιστάσεων θά βοηθοῦσαν τούς ἑβραίους ἀπό κάθε ἄποψιν. Κυρίως ὅμως θά τούς βοηθοῦσαν νά ἑδραιωθοῦν στά ἀνώτερα κλιμάκια διοικήσεως τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας,κάτι πού θά τούς ἄνοιγε τόν δρόμο γιά τόν ἔλεγχο στίς ἐμπορικές ὁδούς ἀπό : Μαύρη Θάλασσα, Εὔξεινος,Αἰγαῖο,Μεσόγειος.Δῆλα δή, τίς κύριες θαλάσσιες ὁδούς τοῦ ἐμπορίου Ἀνατολῆς - Εὐρώπης. Καί ὅπου ἐμπόριο ἴσον χρῆμα καί έν τέλει δύναμις.
(Ἀπό τήν Γάζα στά Σκόπια : Νάθαν ὁ προφήτης τοῦ Σαμπαταϊσμοῦ, στήν ἱστορία,λογοτεχνία, φιλοσοφία)
Ποιός ἦταν αὐτός; Ἔ, ἕνας ἐπιλεγμένος ἑβραῖος, ὡς συνήθως,πού θά ἔστρωνε τόν δρόμο γιά τήν δημιουργία τῶν βάσεων,μέσῳ θρησκείας, κάποιων αἰρέσεων μέσα στήν ὀθωμανική αὐτοκρατορία καί συγκεκριμένα στόν χῶρο τῶν Βαλκανίων. Αἰρέσεις πού ἀναλόγως τῶν περιστάσεων θά βοηθοῦσαν τούς ἑβραίους ἀπό κάθε ἄποψιν. Κυρίως ὅμως θά τούς βοηθοῦσαν νά ἑδραιωθοῦν στά ἀνώτερα κλιμάκια διοικήσεως τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας,κάτι πού θά τούς ἄνοιγε τόν δρόμο γιά τόν ἔλεγχο στίς ἐμπορικές ὁδούς ἀπό : Μαύρη Θάλασσα, Εὔξεινος,Αἰγαῖο,Μεσόγειος.Δῆλα δή, τίς κύριες θαλάσσιες ὁδούς τοῦ ἐμπορίου Ἀνατολῆς - Εὐρώπης. Καί ὅπου ἐμπόριο ἴσον χρῆμα καί έν τέλει δύναμις.
φωτό |
Αὐτός λοιπόν, ὁ Νάθαν, ἦταν ἕνας ἑβραῖος ἀπό γονεῖς πού εἶχαν ἔρθη ἀπό τήν Γερμανία στήν Ἱερουσαλήμ. Δῆλα δή Ἀσκεναζίμ ( Ἀσκενάζ=Γερμανία ὅπως Σεφαράδ=Ἰσπανία ). Σπούδασε τήν Καββαλιστική θεολογία, καί οἱ μεσσιανικές του θεωρίες ὅπως καί τά «προφητικά ὁράματα» πού ἔλεγε πώς εἶχε, ἔγιναν τό μέσο γιά νά προωθήσῃ τόν Σαμπατάϊ Σεβί ὡς μεσσία. Στήν οὐσία εἶναι αὐτός πού κατασκεύασε τόν Σεβί καί τόν Σαμπαταϊσμό.
Ὁ πατέρας του, Ἐλισά Χαΐμ Μπέν Ἰακώβ, ἦταν ἕνας «διαπρεπής ῥαββινικός λόγιος», ἀπό τήν Πολωνία ἤ τήν Γερμανία ( ἄντρα τῶν χαζαρο-εβραίων), καί ἦταν άπεσταλμένος στήν Ἱερουσαλήμ γιά νά μαζεύει προσφορές γιά ἀξιοπαθοῦντες ἑβραίους.Ἐκεῖ αὐτός ἔκανε ἄλλο «ἔργο». Διέδιδε διάφορες καμπαλιστικές θεωρίες τίς ὁποῖες εἶχε ἀσπαστεί στήν Ἱερουσαλήμ.Ὅταν πῆγε στήν Παλαιστήνη ἀπέκτησε τό ἐπίθετο Ἀσκεναζίμ γιά νά ξεχωρίζῃ ἀπό τούς Σεφαραδίτες ἑβραίους. Ὅπως καταλαβαίνετε εἶχε πολύ σημασία αὐτό, γι᾿αὐτούς διότι ὁ καθένας ἔπρεπε νά ξεχωρίζῃ γιά τόν ῥόλο πού θά ἔπαιζε καί παίζῃ ἕως σήμερα, στήν φάρα τους. Πέθανε στό Μαρόκο, ὅπου βρέθηκε προφανῶς γιά κάποιο συγκεκριμένο ῥόλο πού εἶχε νά παίξῃ ἐκεῖ.
Ὅσο γιά τόν υἱό,τόν Νάθαν,πού εἶχε τίς ἀνάλογες, καμπαλιστικές βάσεις ἀπό τόν πατέρα καί ἀπό τόν δάσκαλό του, Ἰακώβ Χαγκίζ, ἕναν ταλμουδιστή σεφαραδίτη ἀπό τό Μαρόκο (βλέπετε πώς ἁλώνιζαν ἐπί ὀθωμανοκρατίας, ἔτσι; ). Ἀπό ἐκεῖ πῆγε στήν Ἰταλία ἔκανε τίς ἀνάλογες ἐπαφές μέ τήν «ἀριστοκρατική» ἑβραΐλα καί στήν συνέχεια ἐμφανίζεται στήν Ἱερουσαλήμ ὅπου διδάσκει σ᾿ ἕνα ῥαββινικό σχολεῖο, μέσης ἐκπαιδεύσεως, τό ὁποῖο εἶχαν ἱδρύση κάποιοι ἑβραῖοι ἀδελφοί Βέγκα ἀπό τό Λιβόρνο. Αὐτός ἦταν ὁ δάσκαλος τοῦ Νάθαν,ὁ ὁποῖος ὅμως ( καί ἐδῶ εἶναι ἡ διαφορά μέ τούς Ἀσκεναζίμ, ἀφοῦ ὁ Χαγκίζ ἦταν σεφαραδίτης) ἀντιτάχθηκε στόν Σαμπατάι Σεβί καί μάλιστα τόν πολέμησε σκληρά.
Ὁ Νάθαν παντρεύεται μία εὔπορη ἑβραία καί πηγαίνει στήν Γάζα, τόπο καταγωγῆς τῆς γυναίκας του γιά νά εἶναι κοντά στήν πηγή τοῦ χρήματος, ὁ ἀρχιτεμπελαράς πού εἶχε ἄλλους «πνευματικούς» σκοπούς οἱ ὁποῖοι δέν τοῦ ἄφηναν περιθώρια γιά ἐργασία. Ἐκεῖ λοιπόν, ἀνάμεσα στά διαβάσματά του καί τίς μελέτες του τῆς βαθιάς ἀναλύσεως τῆς Καμπάλα, εἶχε τά προφητικά ὁράματα γιά τόν ἐρχομό τοῦ μεσσία Σεβί...Ἦρθαν οἱ «ἱεροί ἄγγελοι» καί τοῦ ἔκαναν παρέα ἐπί 24ώρου ( μάλιστα παρακαλῶ). Ἔτσι κατάλαβε τόν ῥόλο του : Προφήτης !
Ὁ Σεβί στέφεται μεσσίας ἀπό τούς ῥαββίνους ( φωτό) |
«...Ο Nathan της Γάζας πίστευε ότι ένας άντρας με το όνομα Shabbetai Zevi ήταν ο mesiah Αυτή η ισχυρή πίστη στο Shabbetai Zevi ως τον επόμενο ηγέτη του εβραϊκού λαού σηματοδότησε την έναρξη του πρώτου Sabbatean πιστού, Nathan της Γάζας. Αποτελούσε επίσης την αρχή του ίδιου του κινήματος των Σαμπατιστών...»
...Εκείνη την εποχή, ο Νάθαν της Γάζας ήταν γνωστός ως πνευματικός γιατρός. Ο Shabbetai Zevi τον επισκέφτηκε με την ελπίδα να τον «θεραπεύσει» από μια ασθένεια που ἐπασχε. Αποδεικνύεται, φυσικά, ότι ο Shabbetai Zevi υπέφερε από ψυχολογική ασθένεια μανιοκατάθλιψη, η οποία σήμερα ονομάζεται συνήθως ως «διπολικό σύνδρομο». Αντί να προσπαθήσει να τον βοηθήσει με την ψυχολογική του ασθένεια, ο Nathan της Γάζας αποκάλυψε στον Shabbetai Zevi το προφητικό του όραμα. Αρχικά, όταν «… ο Νάθαν τον αποκάλεσε μεσσία», εκείνος γέλασε και είπε: «Το είχα [την μεσσιανική κλίση], αλλά το ξεφορτώθηκα.» (ἐδῶ)
Αὐτό ἦταν ! Ὁ Νάθαν εἶχε 'βρῆ τόν ἄνθρωπό του. Ἕνα ψυχολογικά ἄρρωστο ἄτομο,πού θά γινόταν τό τέλειο ὅργανό του ! Δέν ἤθελε καί πολύ γιά νά τόν πείσῃ πώς εἶναι ὁ Μεσσίας. Ἀπό ἐκείνη τήν στιγμή καί μετά ὁ Σεβί θά ἔμπαινε στήν διαδικασία τῆς μεσσιανικῆς του ἀποστολῆς πού στήν οὐσία ἦταν μία ἀποστολή ἀπό τόν καμπαλιστικό, σιωνιστικό κύκλο...
Ἔτσι ἐξηγεῖται καί τό γιατί ὁ Σεβί ἄλλαξε τόσο εὔκολα μέχρι καί τήν πίστι του. Ἦταν αὐτό ἀκριβῶς τό σχέδιο πού ἀκολούθησε, ἐν ἀγνοίᾳ του, ὁ Σεβί ἀφοῦ ἔτσι ἔπρεπε νά γίνῃ γιά νά δημιουργηθοῦν οἱ ντονμέδες, σέ Θεσσαλονίκη καί Σμύρνη κυρίως, πού ἦταν ἡ κύρια δρᾶσις τοῦ Σεβί ( οἱ δύο μεγαλύτερες πόλεις, μετά τήν Κωνσταντινούπολη, τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας). Καί μή νομίζετε πώς ὁ Νάθαν ἔμεινε πίσω.
Εἶχε ᾿βγῆ κι᾿αὐτός στό σεργκούνι καί ἁλώνιζε μέ τίς μεσσιανικές θεωρίες καί τόν μυστικισμό τῆς Καμπάλα : επισκέφτηκε πολλές από τις πρωτεύουσες της Ευρώπης, της Αφρικής και της Ινδίας και επέστρεψε τελικά στην Παλαιστίνη. Ακόμα και μετά την αποστασία του Shabbethai Ẓebi, ο Ghazzati (προσωνύμιο του Νάθαν της Γάζας) δεν εγκατέλειψε τον σκοπό του.... αλλά, θεωρώντας ότι δεν είναι ασφαλές να παραμείνει στην Παλαιστίνη, έκανε προετοιμασίες για να πάει στη Σμύρνη.... ...στην Αδριανούπολη, πήγε με μερικούς οπαδούς από τη Θεσσαλονίκη . Εκεί συναντήθηκε δεν βρήκε την ανάλογη ανταπόκριση, αλλά είχε μεγαλύτερη επιτυχία στις κοινότητες της Χίου και της Κέρκυρας . Από την Κέρκυρα πήγε στη Βενετία.. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους ο Nathan της Γάζας μπόρεσε να πείσει την εβραϊκή κοινότητα για τον Shabbetai Zevi και τον Sabbateanism ήταν μέσω των γραπτών του. Συνέθεσε μια ποικιλία επιστολών και άλλων γραπτών εγγράφων που προωθούσαν ένα εντελώς νέο είδος θεολογίας, ένα που συγχώνευε τις τρέχουσες έννοιες της Καμπάλα (της εποχής) με στοιχεία του Λουριανικού μυστικισμού (Lurianic Kabbalah )...
....Την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 1680 στο Üsküp, Οθωμανική Αυτοκρατορία (τώρα Σκόπια), ο Νάθαν της Γάζας πέθανε... όταν έφτασε στο Üsküp εκείνη την ημέρα, ζήτησε αμέσως από αρκετούς νεκροθάφτες να κατασκευάσουν τον τάφο του γιατί θα πέθαινε την ίδια μέρα επειδή τήν επομένη ήταν Σάββατο...« ενώ βρισκόταν ακόμα στο σπίτι του ραββίνου, έπεσε και πέθανε, και τα μέλη της ραββινικής ενορίας τον έθαψαν με μεγάλη τιμή ».« Ενώ ο θάνατος του προφήτη ήταν μια τραγική εκδήλωση για τους οπαδούς του, ο τόπος ταφής του ήταν ένας χώρος προσκυνήματος μετά το θάνατό του, αλλά δεν θα γινόταν μόνιμος χώρος προσκυνήματος, καθώς επέζησε μόνο μέχρι τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν καταστράφηκε. (ἐδῶ)
Καταλάβατε τώρα ποιοί σχεδιάζουν καί ὁργανώνουν ἀκόμη καί τίς αἰρέσεις; Πιάσατε ἐπίσης τό νόημα αὐτῶν; Ἀπό Εὐρώπη, Ἀφρική ἕως τήν Ἰνδία ἔφθασε ἡ χάρις τοῦ Νάθαν πρός ἐξυπηρέτησιν τοῦ Σαμπαταϊσμοῦ. Ἤ μᾶλλον πρός ἐξυπηρέτησι τοῦ ἑβραϊκοῦ ἐμπορίου. Τί εἴπαμε στήν ἀρχή;
« ἄνοιγε τόν δρόμο γιά τόν ἔλεγχο στίς ἐμπορικές ὁδούς ἀπό : Μαύρη Θάλασσα, Εὔξεινος, Αἰγαῖο, Μεσόγειος. Δῆλα δή, τίς κύριες θαλάσσιες ὁδούς τοῦ ἐμπορίου Ἀνατολῆς - Εὐρώπης. Καί ὅπου ἐμπόριο ἴσον χρῆμα καί έν τέλει δύναμις.»
Στήν οὐσία,ἔθεσε τίς βάσεις τῆς ἐξουσιαστικῆς τάξεως τῶν κρυπτό-ἑβραίων. Αὐτός ἦταν ὁ στόχος πού ἐπετεύχθη.
Καί μή νομίζετε πώς ἦταν μόνον Σεβί. Θά ᾿δοῦμε κάτι σχετικό αὔριο.
Τό ἴδιο συμβαίνει, ἀκριβῶς,μέ τίς διάφορες «μυστικές» ὁργανώσεις, τάγματα κ.λπ. μπαροῦφες. Ἐγκλωβίζουν ἄτομα μέσα ἐκεῖ, μέ πρόσχημα τήν κοινωνική τους ἀνέλιξιν ἀλλά στήν ούσία εἶναι πιόνια πού ἐξυπηρετοῦν τόν σκοπό τους. Ἡ οὐσία εἶναι νά τούς γοητεύουν μέ τό μυστήριο μέσῳ ἀσαφειῶν, θεωριῶν πού εἶναι γεμάτες ἀοριστολογίες καί μεταφυσικές μπουρδολογίες τίς ὁποῖες οὐδέ στό ἐλάχιστο κατανοοῦν οἱ ἀνόητοι πού συμμετέχουν καί ἔτσι νά τούς καθιστοῦν τά ἀπόλυτα πιόνια τους πού θά τούς ἐξυπηρετοῦν ἤ μᾶλλον ὑπηρετοῦν πιστά ἐκεῖ καί ὅπου τούς χρειάζονται,γιά νά αὐξάνουν ὅλο καί περισσότερο τήν δύναμίν τους. Μία δύναμις ἡ ὁποία θά ὁδηγήσῃ στόν τελικό στόχο,αὐτόν τῆς ὑποδουλώσεως ὁλοκλήρου τῆς ἀνθρωπότητος στήν Νέα Τάξι Πραγμάτων,ὑπό τήν ἡγεμονία τους.
Γι᾿αὐτό ἔγραφα ἐχθές τό θέμα : Τά δουλικά τῆς «μαύρης ἀριστοκρατίας»
Θυμᾶστε,ἐπίσης, ἕνα σχετικό μέ τήν «μαύρη ἀριστοκρατία»,θέμα πού ἀναδημοσιεύαμε πρό 5ετίας :
....Την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 1680 στο Üsküp, Οθωμανική Αυτοκρατορία (τώρα Σκόπια), ο Νάθαν της Γάζας πέθανε... όταν έφτασε στο Üsküp εκείνη την ημέρα, ζήτησε αμέσως από αρκετούς νεκροθάφτες να κατασκευάσουν τον τάφο του γιατί θα πέθαινε την ίδια μέρα επειδή τήν επομένη ήταν Σάββατο...« ενώ βρισκόταν ακόμα στο σπίτι του ραββίνου, έπεσε και πέθανε, και τα μέλη της ραββινικής ενορίας τον έθαψαν με μεγάλη τιμή ».« Ενώ ο θάνατος του προφήτη ήταν μια τραγική εκδήλωση για τους οπαδούς του, ο τόπος ταφής του ήταν ένας χώρος προσκυνήματος μετά το θάνατό του, αλλά δεν θα γινόταν μόνιμος χώρος προσκυνήματος, καθώς επέζησε μόνο μέχρι τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν καταστράφηκε. (ἐδῶ)
Καταλάβατε τώρα ποιοί σχεδιάζουν καί ὁργανώνουν ἀκόμη καί τίς αἰρέσεις; Πιάσατε ἐπίσης τό νόημα αὐτῶν; Ἀπό Εὐρώπη, Ἀφρική ἕως τήν Ἰνδία ἔφθασε ἡ χάρις τοῦ Νάθαν πρός ἐξυπηρέτησιν τοῦ Σαμπαταϊσμοῦ. Ἤ μᾶλλον πρός ἐξυπηρέτησι τοῦ ἑβραϊκοῦ ἐμπορίου. Τί εἴπαμε στήν ἀρχή;
« ἄνοιγε τόν δρόμο γιά τόν ἔλεγχο στίς ἐμπορικές ὁδούς ἀπό : Μαύρη Θάλασσα, Εὔξεινος, Αἰγαῖο, Μεσόγειος. Δῆλα δή, τίς κύριες θαλάσσιες ὁδούς τοῦ ἐμπορίου Ἀνατολῆς - Εὐρώπης. Καί ὅπου ἐμπόριο ἴσον χρῆμα καί έν τέλει δύναμις.»
Στήν οὐσία,ἔθεσε τίς βάσεις τῆς ἐξουσιαστικῆς τάξεως τῶν κρυπτό-ἑβραίων. Αὐτός ἦταν ὁ στόχος πού ἐπετεύχθη.
Καί μή νομίζετε πώς ἦταν μόνον Σεβί. Θά ᾿δοῦμε κάτι σχετικό αὔριο.
Τό ἴδιο συμβαίνει, ἀκριβῶς,μέ τίς διάφορες «μυστικές» ὁργανώσεις, τάγματα κ.λπ. μπαροῦφες. Ἐγκλωβίζουν ἄτομα μέσα ἐκεῖ, μέ πρόσχημα τήν κοινωνική τους ἀνέλιξιν ἀλλά στήν ούσία εἶναι πιόνια πού ἐξυπηρετοῦν τόν σκοπό τους. Ἡ οὐσία εἶναι νά τούς γοητεύουν μέ τό μυστήριο μέσῳ ἀσαφειῶν, θεωριῶν πού εἶναι γεμάτες ἀοριστολογίες καί μεταφυσικές μπουρδολογίες τίς ὁποῖες οὐδέ στό ἐλάχιστο κατανοοῦν οἱ ἀνόητοι πού συμμετέχουν καί ἔτσι νά τούς καθιστοῦν τά ἀπόλυτα πιόνια τους πού θά τούς ἐξυπηρετοῦν ἤ μᾶλλον ὑπηρετοῦν πιστά ἐκεῖ καί ὅπου τούς χρειάζονται,γιά νά αὐξάνουν ὅλο καί περισσότερο τήν δύναμίν τους. Μία δύναμις ἡ ὁποία θά ὁδηγήσῃ στόν τελικό στόχο,αὐτόν τῆς ὑποδουλώσεως ὁλοκλήρου τῆς ἀνθρωπότητος στήν Νέα Τάξι Πραγμάτων,ὑπό τήν ἡγεμονία τους.
Γι᾿αὐτό ἔγραφα ἐχθές τό θέμα : Τά δουλικά τῆς «μαύρης ἀριστοκρατίας»
Θυμᾶστε,ἐπίσης, ἕνα σχετικό μέ τήν «μαύρη ἀριστοκρατία»,θέμα πού ἀναδημοσιεύαμε πρό 5ετίας :
Τό τελευταῖο καρφί στό φέρετρο τῆς Ἑλλάδας πού ἀκούει στό ὄνομα: ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ. ἤ ἀλλιῶς : ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ - CONCILIUM ORDO DRACONIS ANTIQUITAS...
Ἐπιλέγω νά ἀναδημοσιεύσω τό παρακάτω ἄρθρο ἀπό τόν Μάρτιο τοῦ 2013, διότι πολλά ἀπό ὅσα γράφτηκαν ἔχουν ἤδη γίνει πραγματικότητα καί κάποια ἀκόμη σοβαρότερα πρόκειται ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΩΣ νά τά δοῦμε μπροστά μας ὡς μία τραγική γιά τήν Πατρίδα μας κατάληξη...
Ἔγραφα. Γιά περᾶστε νά ῥίξετε μία ματιά καί θά καταλάβετε. Ἤδη ὁ πρῶτος στόχος,σχετικῶς μέ τά Σκόπια καί τό ξεπούλημα τῆς Μακεδονίας εἶναι γεγονός. Ἔρχεται ὁ ἑπόμενος μέ τήν τουρκιά,ὄχι ὑπό τόν Ἀλιέξι ἀλλά τόν Κούλη τῆς Μαρέβας, τῆς Γκραπόφσκι,ἀπό τήν «μεγάλη οἰκογένεια» τῶν Φρανκιστῶν ( κρυπτο-ἑβραίων Πολωνίας) Γκραπόφσκι.Ἀλλά γι᾿αὐτούς εἴπαμε,αὔριο...
Διότι, ἀπ᾿ὅτι θά ἔχετε ἤδη καταλάβη,τό κύριο καί ἴσως τό μοναδικό ἐμπόδιο στά σχέδιά τους, εἶναι ὁ Ἑλληνισμός. Καί αὐτό λέει πολλά...
Ἡ Πελασγική
Nathan of Gaza - Sabbatai Zevi
Reviewed by diaggeleas
on
16.12.20
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!