Εγώ οργάνωσα επαφές του κ Κοντομηνά με τον πρωθυπουργό μας

Δημήτρης Κοντομηνάς, Κοτζιάς, Σόρος, Τσίπρας, Παπάς!.... Ξανά εμπλεκόμενος ο Ρουμπάτης; Όπως στο σκάνδαλο Κοσκωτά στο Αιγαίο;

Απομαγνητοφώνηση της ηχογράφησης

Σήμερα είναι 28 Δεκεμβρίου 2014.


Είμαστε στα Σκόπια, Μακεδονία, στα γραφεία της Πάνοβα Δικηγορική Εταιρεία, η διεύθυνση είναι Βλαντιμίρ 1α.

Είμαι ο Ρόμπερντ Ντότζε (RD) Εισαγγελέας των ΗΠΑ, και θα ανακρίνω σήμερα τον Σλόμπονταν Μπογκοέσκι (SB).

Επίσης, στο χώρο παρούσα θα είναι η Αλεξάντρα Βίντοβα , η οποία θα εκτελεί χρέη διερμηνέα σήμερα, επίσης, στην αίθουσα θα είναι η Μπιλιάνα Πάνοβα, και ο Μιχαήλ Πάνεβ ο οποίος θα λειτουργεί την κάμερα και ένα ξεχωριστό κασετόφωνο εγγραφής.

Πριν ξεκινήσουμε, έχουμε τον Συμβολαιογράφο (Ν) ο οποίος επιβεβαιώνει την ένορκη κατάθεση του κ Σλόμπονταν Μπογκοέσκι. Θα ήθελα να το κάνουμε τώρα παρακαλώ.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΕΓΓΡΑΦΑ FBI ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΕΚ

Ν: Το όνομά μου είναι, Σάσο Κλισαρόσκι Συμβολαιογράφος από τα Σκόπια. Σύμφωνα με το άρθρο 68 του νόμου περί Πρακτικής Συμβολαιογράφων , ο συμβολαιογράφος είναι σε θέση και οφείλει να λαμβάνει καταθέσεις ενόρκως. Τώρα θα σας διαβάσω τον όρκο και ο μάρτυρας μπορεί να επαναλάβει μετά από μένα: "Ορκίζομαι στην τιμή μου ότι θα πω την αλήθεια για όλα αυτά που θα μου ζητηθούν, και εγώ δεν θα αρνηθώ να απαντήσω εφόσον γνωρίζω για το θέμα αυτό». (Έγιναν οι επαναλήψεις από το μάρτυρα μετά τον Συμβολαιογράφο), Σας ευχαριστώ.

RD: Καλημέρα κ Μπογκοέσκι. Συναντηθήκαμε για πρώτη φορά σήμερα το πρωί, σωστά;

SB: Καλημέρα, ναι, αυτό είναι σωστό.

RD: Όπως ξεκινάμε, θα ήθελα για την τήρηση της τάξης να μας δώσεις το πλήρες όνομα σου και την σωστή ορθογραφία του επωνύμου σας;

RD: Το όνομά μου είναι Σλόμπονταν Μπογκοέσκι. Γεννήθηκα το 1951 Είμαι πρώην Αναπληρωτής Υπουργός Ασφάλειας του Κράτους, και πρώην σύμβουλος του πρωθυπουργού της Μακεδονίας σχετικά με τα θέματα αυτά, μέχρι το έτος 2000. Εν ολίγοις αυτό είναι το βιογραφικό μου.

RD: Εντάξει, θα σας παραδώσω ένα έγγραφο που είναι ήδη με την επισήμανση ως έκθεμα 229, είναι ένα έγγραφο μίας σελίδας με τη λέξη "Βιογραφία" στο επάνω μέρος, και χρονολογείται 27 Δεκέμβρη 2014, έχει την υπογραφή σας. Είναι αυτό το έγγραφο που εσείς είχατε ετοιμάσει;

SB: Ναι. Αυτό είναι το έγγραφο μου, εγώ το έχω ετοίμασα, και αυτό είναι ένα πολύ σύντομο βιογραφικό από πολύ προσοδοφόρα καριέρα μου.

RD: (Προς τον διερμηνέα) προσοδοφόρο, είναι ότι η λέξη που χρησιμοποίησε;

Διερμηνέας: Πολύ πλούσιο.

RD: Στο έκθεμα 229, λέει ότι από το 1975 απασχολούμασταν στο Υπουργείο Εσωτερικών, συγκεκριμένα στην Υπηρεσία Κρατικής Ασφαλείας. Μπορείτε να περιγράψετε σε γενικές γραμμές να μας πείτε ποιες ήταν οι αρμοδιότητες και ευθύνες σας στο Υπουργείο Εσωτερικών;

SB: Με λίγα λόγια, για τα πρώτα 8 χρόνια εργάστηκε ως επιθεωρητής, τελείωσα ως επικεφαλής επιθεωρητής, κατά τη διάρκεια των γεγονότων στο Κοσσυφοπέδιο, μετά διορίστηκα ως Προϊστάμενος του Τμήματος Ανάλυσης, και μετά εγώ προήχθη Επικεφαλής του τμήματος Ανάλυσης του υπουργείου.

Το 1991, διορίστηκα ως υποδιοικητής της Υπηρεσίας Κρατικής Ασφάλειας. Η Υπηρεσία Κρατικής Ασφάλειας καλύπτει τις υπηρεσίες πληροφοριών και αντικατασκοπείας στη Δημοκρατία της Μακεδονίας.

Κατείχα τη θέση αυτή μέχρι τον Φεβρουάριο του 1997, όταν υπέβαλα την παραίτησή μου για λόγους υγείας και άρχισα να εργάζομαι ως σύμβουλος του πρωθυπουργού σε θέματα ασφάλειας, στον τομέα της κρατικής ασφάλειας, τη νομοθεσία και τη διοίκηση.

RD: Ποιος ήταν ο Πρωθυπουργός εκείνη τη στιγμή;

SB: Εκείνη την εποχή ο πρωθυπουργός ήταν Μπράνκο Τσερβενκόφσκι, και από τα τέλη του 1998 μέχρι άδειας μου το 2000 ήταν ο Λιούμπτσο Γκεργκιόβσκι. Το 2000 υπέβαλα την παραίτησή μου και έφυγα από την κυβέρνηση.

RD: Οπότε, κατά το χρονικό διάστημα του 2004, 2005 και 2006, που ασχολούσασταν;

SB: Αποσύρθηκα το καλοκαίρι του 2000, μετά την υποβολή παραίτησης μου. Αλλά διέκοψα την συνταξιοδότηση μου αναβάλλοντας την, επειδή ήμουν σχετικά νεαρής ηλικίας και απασχολήθηκα στον ιδιωτικό τομέα σε μια εταιρεία που ανήκει στην οικογένειά μου.

RD: Είστε εξοικειωμένος με το όνομα «Δημήτρης Κοντομηνάς»;

SB: Ναι, στα ελληνικά είναι Δημήτρης Κοντομηνάς, που γράφεται με «ντ», αλλά προφέρεται με το "νντ". Αυτή είναι η προφορά του.

Γνωρίζω τον Δημήτρη Κοντομηνά από το 1993, διότι με την απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του Συμβουλίου της Δημοκρατίας της Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Μακεδονίας, μου ανατέθηκε να διεξάγω όλες τις μυστικές διαπραγματεύσεις με την ελληνική πλευρά, σε μια προσπάθεια να βρει μια λύση με την ελληνική πλευρά σχετικά με το πρόβλημα με την παρεμπόδιση της Δημοκρατίας της Μακεδονίας από τους Έλληνες.

Λαμβάνοντας υπόψη τη λειτουργία μου, ήμουν υποχρεωμένος να εργαστώ σε αυτό το θέμα. 

Υπό αυτή την έννοια, είχαμε ετοιμάσει δύο πακέτα για τις διαπραγματεύσεις με την Ελληνική πλευρά, στην οποία πρότεινα στους εκπροσώπους της Ελληνικής κυβέρνησης τα λεγόμενα πακέτα.

Ένα από αυτά ήταν το λεγόμενο "μικρό πακέτο", που αναφερόταν στη συνέχιση των οικονομικών, πολιτιστικών και άλλων συνεργασιών μεταξύ των δύο εθνών.

Και το "μεγάλο πακέτο" ήταν το πολιτικό πρόβλημα, το οποίο επρόκειτο να αφεθεί προς επίλυση κάποια στιγμή αργότερα, να δοθεί λίγος χρόνος για την επίλυση ορισμένων μικρότερων ζητημάτων και τη βελτίωση των σχέσεων.

Τότε είναι που γνώρισα τον Δημήτρη Κοντομηνά.

Ήταν ένας μεταξύ των ανθρώπων που ήταν στην «αυλή» του τότε Έλληνα Πρωθυπουργού Μητσοτάκη, ο οποίος ήταν πρωθυπουργός έως το Δεκέμβριο του 1993.

Ακολούθησε ο Ανδρέας Παπανδρέου.

RD: Υπήρξε φορά το 2004, όπου ο κ Κοντομηνάς σας ζήτησε βοήθεια;

SB: Είχαμε επαφές μαζί του σε τακτική βάση, ακόμη και πριν από αυτό, επειδή με την ιδιωτικοποίηση της Τελεκομ Μακεντόνσκι, που ξεκίνησε το 2000, οργάνωσα τις επαφές του με τον Πρόεδρο μας και τον πρωθυπουργό μας.

RD: Όταν λέτε «επαφών του», εννοείτε κ Κοντομηνά;

SB: Εγώ οργάνωσα επαφές του κ Κοντομηνά με τον πρωθυπουργό μας Λιούμπτσο Γκιοργκέσκι, και τον τότε πρόεδρο τον συγχωρεμένο Μπόρις Τραϊκόφσκι. Με αυτόν τον τρόπο συμμετείχε στις διαπραγματεύσεις για την αγορά ορισμένων ποσοστών τοις εκατό των μετοχών, και αυτός ήταν ο κύριος ενδιάμεσος στην πώληση της Telekom Μακεντόνσκι στην εταιρεία Stonebridge.

RD: Ο Κοντομηνάς;

SB: Ο Κοντομηνάς. Αυτός ήταν ο βασικός ενδιάμεσος. Χάρη σε αυτή τη διαμεσολάβηση, η εταιρεία Stonebridge του έδωσε το 5% των μετοχών.

….συνεχίζεται
Εγώ οργάνωσα επαφές του κ Κοντομηνά με τον πρωθυπουργό μας Εγώ οργάνωσα επαφές του κ Κοντομηνά με τον πρωθυπουργό μας Reviewed by diaggeleas on 30.4.21 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Από το Blogger.