Το τραγούδι της Χρύσας


Το τραγούδι της Χρύσας (The Dalka Song)
Μουσική: Γιωργής Τσουρής
Στίχοι: Ανδρέας Τσουρής

Να φύγω λέω να πάω αλλού
Να βρω την άκρη του γιαλού
Μες στο μυαλό μου η σκέψη αυτή βρήκε λιμάνι
Τίποτα πια δεν με κρατά
Όλου του κόσμου τα λεφτά
Ρίξε μου μόνο μια ματιά κι αυτό μου φτάνει

Έχω στα στήθια μου πληγή
Που τ’ ακριβό σου το φιλί
Ξανά το χάρισες σε χίλια χείλη ξένα
Έχω στα στήθια μου νταλκά
Γι’ αυτά τα μάτια τα γλυκά
Θα τραγουδήσω δυο στιχάκια δακρυσμένα

Θ’ αφήσω πίσω μου κακές
Άχαρες άδειες Κυριακές
Που σεριανούσα στο στενό σου απελπισμένος
Στόμα πικρό κι αφίλητο
Το βλέμμα σου αμίλητο
Κι όπου γυρίσω θα ‘μια πάντα πάλι ξένος
Το τραγούδι της Χρύσας Το τραγούδι της Χρύσας Reviewed by diaggeleas on 28.4.21 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Από το Blogger.