Είμαι ο Εβραίος Esat Oktay Yildiran


«Είμαι αυτός που μαχαίρωνε τα παιδιά των Ελληνοκυπρίων και έπινε το αίμα τους ενώπιον των γονιών τους… Με λένε Yildiran»…


Οκτώβριος του 1988 εκτελείται στην Κωνσταντινούπολη εκ μέρους του Κουρδικού Εργατικού Κόμματος ο Esat Oktay Yildiran, ο οποίος μεταβαίνει κατ’ ευθείαν στην κόλαση σε αποθήκη όπου φυλάγονται τα τέρατα.

ΣΟΥΗΔΙΑ: Ο ΕΒΡΑΙΟΣ, Καρλ Μπιλντ και ο Σουλτάνος


Στην φωτογραφία - από παρακλάδι γκρίζων λύκων - αναφέρεται ως επικεφαλίδα αυτά που έλεγε ότι έκανε στα παιδιά των ελληνοκυπρίων με το όνομά του να συνοδεύεται με τον χαρακτηρισμό του «βάρβαρου αξιωματικού» ως φιλοφρόνηση και απαραίτητο στοιχείο για κάθε τούρκο αξιωματικό όπως οφείλει να είναι…

Ο ίδιος υπήρξε ο διοικητής της περιβόητης φυλακής στην Πόλη Amed (Diyarbakir στα τουρκικά) στην πιο πυκνοκατοικημένη από κούρδους πόλη της Τουρκίας αμέσως μετά την επικράτηση της χούντας του 1980.

Κατά την διάρκεια της θητείας του χιλιάδες κούρδοι δολοφονήθηκαν, ακρωτηριάστηκαν, κούρδισες βιάστηκαν ενώπιον πατεράδων τους (τρεις από αυτές είναι τώρα βουλευτίνες με το κουρδικό κόμμα), εξαναγκάστηκαν να φάνε περιττώματα…

Ο Yildiran στην Κύπρο...

Ο ιδιος στους νεοφερμενους παντα ελεγε «απο αυτην την φυλακη θα βγειτε ειτε πεθαμενοι, ειτε ακρωτηριασμενοι, ποτε αρτιμελεις»…

 Και μετά πρόσθετε «με λένε Esat Oktay Yildiran και είμαι Εβραίος. Πριν από εδώ ήμουν διοικητής των φυλακών στην Κύπρο και επέβλεπα τους φυλακισμένους ελληνοκύπριους. Είμαι αυτός που μαχαίρωνε τα παιδιά των ελληνοκυπρίων και έπινε το αίμα τους ενώπιον των γονέων τους»… Έτσι συστηνόταν…


Ακούστε με καλά έχω διορισθεί εδώ με απευθείας διαταγή του Aρχηγού Στρατού Ξηράς. 

Ονομάζομαι Εσακ Οκται Γιλντιραν είμαι ο άνθρωπος που έκοψε στην Κύπρο το κεφάλι ενός μικρού Ελληνοκύπριου μπροστά στα μάτια του πατέρα του και ήπια το αίμα για κρασί. 

Ακόμη μια τραγική πληροφορία για την δράση του Τουρκικού Στρατού κατά την εισβολή στην Κύπρο από τον Τουρκικό Τύπο την ώρα που η Τουρκία αρνείται να συμμορφωθεί με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στην Τετάρτη Διακρατική να ανοίξει τα αρχεία σχετικά με την περίοδο 1974 και την πτυχή των αγνοουμένων. 

Η Τουρκική εφημερίδα λοιπόν Σαφάκ αναφερόμενη στον θάνατο του Στρατηγού Κεμάλ Γιαμάκ (ο οποίος έλαβε μέρος στην εισβολή υπηρέτησε στο ειδικό γραφείο πολέμου και ήταν επικεφαλής φυλακών στο Ντιγιαμπακιρ στην συνέχεια) γράφει την μαρτυρία ενός κρατουμένου των φυλακών αυτών.

Συγκεκριμένα ο κρατούμενος αναφέρει ότι το δεξί χέρι του εκλιπόντος αξιωματικού ο ταγματάρχης Οκται Γιλντιραν (συμμετείχε στην εισβολή μαζί με τον Γιαμάκ και υπηρέτησε στις προαναφερθείσες φυλακές) μόλις αυτοπαρουσιάσθηκε ως επικεφαλής των φυλακών στις 24 Φεβρουαρίου του 1981 φώναξε προς τους Κούρδους κρατουμένους

Ακούστε με καλά έχω διορισθεί εδώ με απευθείας διαταγή του Αρχηγού Στρατού Ξηράς. Ονομάζομαι Εσακ Οκται Γιλντιραν είμαι ο Εβραίος που έκοψε στην Κύπρο το κεφάλι ενός μικρού Ελληνοκύπριου μπροστά στα μάτια του πατέρα του και ήπια το αίμα για κρασί.

Η Εφημερίδα παρουσιάζει αυτή την μαρτυρία γράφοντας πως πέθανε ο πιο ειδικός αξιωματικός παίρνοντας μαζί του όλα τα μυστικά.

https://newworldorder2.wordpress.com


ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ- ΕΣΦΑΖΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ.... 
Είμαι ο Εβραίος Esat Oktay Yildiran Είμαι ο Εβραίος Esat Oktay Yildiran Reviewed by diaggeleas on 28.7.21 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Από το Blogger.