HENRY FORD - Chautauqua: ΕΒΡΑΪΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΒΡΑΪΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ
Τα κολλέγια διαβρώνονται συστηματικά από την Εβραϊκή ιδέα. Οι Υιοί των Αγγλο-Σαξώνων δέχονται επίθεση στην ίδια τότε την κληρονομιά.
Οι Υιοί των Χτιστών και των κατασκευαστών μυούνται στη φιλοσοφία των καταστροφέων.
Κατά την διάρκεια των πρώτων χαρούμενων μηνών της πνευματικής τους ελευθερίας, οι νέοι άνθρωποι ενστερνίστηκαν δόγματα πολλά υποσχόμενα, την πηγή και τις συνέπειες των οποίων δεν αντελήφθησαν.
Υπάρχει μια φυσική επαναστατικότητα στη νεολαία, η οποία υπόσχεται πρόοδο. Υπάρχει ένα φυσικό ριψοκίνδυνο πνεύμα που αντιμετωπίζει με ελαφρότητα τις παραδοσιακές ιδέες- και τα δυο είναι εξάψεις του πνεύματος και σημαίνουν την ανατολή της πνευματικής αρρενωπότητος.
Κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων, όταν αυτές οι ανώριμες αναζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη η νεολαία κυριεύεται από επιρροές οι οποίες εσκεμμένα τον περιμένουν στα Κολλέγια.
Πραγματικά, μετά από χρόνια ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων αυτών, ανακτούν τις αισθήσεις τους ικανοποιητικά ώστε να είναι σε θέση να «σταθούν στο φράχτη και να δούν τους εαυτούς τους να φεύγουν» και έτσι επιστρέφουν στη Λογική.
Ανακαλύπτουν ότι οι θεωρίες «περί ελευθερίας του έρωτος» κάνουν τις συζητήσεις στις λέσχες πιο ενδιαφέρουσες, αλλά η Οικογένεια- η παλιομοδίτικη πίστη ενός άνδρα προς τη γυναίκα του και τα παιδιά του- είναι βάση όχι μόνο της Κοινωνίας, αλλά και κάθε προσωπικού χαρακτήρα και Προόδου.
Ανακαλύπτουν πως η Επανάσταση, ενώ είναι ένα ευχάριστο θέμα για φλογερές συζητήσεις και ένα θαυμάσιο διεγερτικό για το συναίσθημα του υπερ-ανθρώπου, παρ' όλα αυτά δεν είναι η εξέλιξη και η πρόοδος.
Το πρόβλημα με τα κολλέγια εξελίχθηκε ταυτόχρονα με αυτό που περιγράψαμε σε σχέση με τις εκκλησίες.
Πρώτα, ο Εβραϊκός ανώτερος κριτικισμός κατέστρεψε την αίσθηση σεβασμού του νέου ανθρώπου προς τα αρχαία θεμέλια Κατόπιν ήλθαν οι Εβραϊκές επαναστατικές κοινωνικές θεωρίες. Αυτά τα δυο πηγαίνουν πάντα μαζί. Δεν μπορούν να ζήσουν χωριστά. Αποτελούν την εκπλήρωση του προγράμματος των Πρωτοκόλλων για τη διάσπαση της μη-Εβραϊκής κοινωνίας στο επίπεδο των ιδεών.
Είναι ανώφελο να επιτεθεί κανείς στο "ριζοσπαστισμό των κολλεγιοπαίδων -αυτές είναι οι ιδιότητες της ανωριμότητας.
Δεν είναι όμως καθόλου ανώφελο να φανερώσει κανείς ότι ο κοινωνικός ριζοσπαστισμός ("ριζοσπαστισμός" είναι μια πολύ καλή λέξη που είναι όμως πολύ παρεξηγημένη) προέρχεται από μια Εβραϊκή πηγή.
Η κεντρική ομάδα των Κόκκινων φιλοσόφων σε κάθε πανεπιστήμιο είναι μια Εβραϊκή ομάδα, η οποία συχνά έχει ένα "μη-Εβράϊκό πρόσωπο" με τη μορφή ενός εξαπατημένου καθηγητού.
Μερικοί από αυτούς τους καθηγητές βρίσκονται στην υπηρεσία των εξωτερικών Κόκκινων οργανώσεων.
Υπάρχουν Εσωκολλεγιακές Σοσιαλιστικές Εταιρίες που βρίθουν από Εβραίους όπως και από Εβραϊκές επιρροές και συντηρούν Εβραίους καθηγητές σ' όλη τη χώρα, διευθύνοντας αδελφότητες με το κάλυμμα μιας καλύτερης αστικής και πανεπιστημιακής πορείας.
Οι μαθητικές διαλέξεις είναι ιδανικοί τόποι προπαγάνδας και σκοπός τους είναι να δίνουν στους φοιτητές την συγκίνηση της πίστης ότι λαμβάνουν μέρος στην έναρξη ενός νέου μεγάλου κινήματος που μπορεί να παρομοιασθεί με την απόκτηση της Ανεξαρτησίας.
Οι επαναστατικές δυνάμεις οι οποίες ηγούνται στον Εβραϊσμό βασίζονται πάρα πολύ στην εντιμότητα η οποία προσδίδεται στο κίνημα τους από την αφοσίωση των φοιτητών και μερικών καθηγητών.
Το ίδιο συνέβαινε και στη ΡΩΣΙΑ-ο κάθε ένας γνωρίζει τι κατέληξε να σημαίνει η λέξη ΦΟΙΤΗΤΗΣ σε αυτή τη χώρα.
Η Εβραϊκή Chautauqua η οποία λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά στα Κολλέγια και στα Πανεπιστήμια, μαζί με τον ΜΠΟΣΕΛΒΙΚΙΣΜΟ στην τέχνη, την επιστήμη, τη Θρησκεία, τα οικονομικά και την Κοινωνιολογία, οδηγεί κατευθείαν στις Αγγλο-Σαξωνικές παραδόσεις και τα όρια της γής της Φυλής των φοιτητών μας.
Αυτοί βοηθιούνται αρκετά από τους Καθηγητές και τους ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ των οποίων η σκέψη διαταράχθηκε και δηλητηριάσθηκε από ΕΒΡΑΪΚΕΣ ανατρεπτικές επιρροές στη Θεολογία και την Κοινωνιολογία.
HENRY FORD - Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΒΡΑΙΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ “Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
Υπάρχει μια φυσική επαναστατικότητα στη νεολαία, η οποία υπόσχεται πρόοδο. Υπάρχει ένα φυσικό ριψοκίνδυνο πνεύμα που αντιμετωπίζει με ελαφρότητα τις παραδοσιακές ιδέες- και τα δυο είναι εξάψεις του πνεύματος και σημαίνουν την ανατολή της πνευματικής αρρενωπότητος.
Κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων, όταν αυτές οι ανώριμες αναζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη η νεολαία κυριεύεται από επιρροές οι οποίες εσκεμμένα τον περιμένουν στα Κολλέγια.
Πραγματικά, μετά από χρόνια ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων αυτών, ανακτούν τις αισθήσεις τους ικανοποιητικά ώστε να είναι σε θέση να «σταθούν στο φράχτη και να δούν τους εαυτούς τους να φεύγουν» και έτσι επιστρέφουν στη Λογική.
Ανακαλύπτουν ότι οι θεωρίες «περί ελευθερίας του έρωτος» κάνουν τις συζητήσεις στις λέσχες πιο ενδιαφέρουσες, αλλά η Οικογένεια- η παλιομοδίτικη πίστη ενός άνδρα προς τη γυναίκα του και τα παιδιά του- είναι βάση όχι μόνο της Κοινωνίας, αλλά και κάθε προσωπικού χαρακτήρα και Προόδου.
Ανακαλύπτουν πως η Επανάσταση, ενώ είναι ένα ευχάριστο θέμα για φλογερές συζητήσεις και ένα θαυμάσιο διεγερτικό για το συναίσθημα του υπερ-ανθρώπου, παρ' όλα αυτά δεν είναι η εξέλιξη και η πρόοδος.
Το πρόβλημα με τα κολλέγια εξελίχθηκε ταυτόχρονα με αυτό που περιγράψαμε σε σχέση με τις εκκλησίες.
Πρώτα, ο Εβραϊκός ανώτερος κριτικισμός κατέστρεψε την αίσθηση σεβασμού του νέου ανθρώπου προς τα αρχαία θεμέλια Κατόπιν ήλθαν οι Εβραϊκές επαναστατικές κοινωνικές θεωρίες. Αυτά τα δυο πηγαίνουν πάντα μαζί. Δεν μπορούν να ζήσουν χωριστά. Αποτελούν την εκπλήρωση του προγράμματος των Πρωτοκόλλων για τη διάσπαση της μη-Εβραϊκής κοινωνίας στο επίπεδο των ιδεών.
Είναι ανώφελο να επιτεθεί κανείς στο "ριζοσπαστισμό των κολλεγιοπαίδων -αυτές είναι οι ιδιότητες της ανωριμότητας.
Δεν είναι όμως καθόλου ανώφελο να φανερώσει κανείς ότι ο κοινωνικός ριζοσπαστισμός ("ριζοσπαστισμός" είναι μια πολύ καλή λέξη που είναι όμως πολύ παρεξηγημένη) προέρχεται από μια Εβραϊκή πηγή.
Η κεντρική ομάδα των Κόκκινων φιλοσόφων σε κάθε πανεπιστήμιο είναι μια Εβραϊκή ομάδα, η οποία συχνά έχει ένα "μη-Εβράϊκό πρόσωπο" με τη μορφή ενός εξαπατημένου καθηγητού.
Μερικοί από αυτούς τους καθηγητές βρίσκονται στην υπηρεσία των εξωτερικών Κόκκινων οργανώσεων.
Υπάρχουν Εσωκολλεγιακές Σοσιαλιστικές Εταιρίες που βρίθουν από Εβραίους όπως και από Εβραϊκές επιρροές και συντηρούν Εβραίους καθηγητές σ' όλη τη χώρα, διευθύνοντας αδελφότητες με το κάλυμμα μιας καλύτερης αστικής και πανεπιστημιακής πορείας.
Οι μαθητικές διαλέξεις είναι ιδανικοί τόποι προπαγάνδας και σκοπός τους είναι να δίνουν στους φοιτητές την συγκίνηση της πίστης ότι λαμβάνουν μέρος στην έναρξη ενός νέου μεγάλου κινήματος που μπορεί να παρομοιασθεί με την απόκτηση της Ανεξαρτησίας.
Οι επαναστατικές δυνάμεις οι οποίες ηγούνται στον Εβραϊσμό βασίζονται πάρα πολύ στην εντιμότητα η οποία προσδίδεται στο κίνημα τους από την αφοσίωση των φοιτητών και μερικών καθηγητών.
Το ίδιο συνέβαινε και στη ΡΩΣΙΑ-ο κάθε ένας γνωρίζει τι κατέληξε να σημαίνει η λέξη ΦΟΙΤΗΤΗΣ σε αυτή τη χώρα.
Η Εβραϊκή Chautauqua η οποία λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά στα Κολλέγια και στα Πανεπιστήμια, μαζί με τον ΜΠΟΣΕΛΒΙΚΙΣΜΟ στην τέχνη, την επιστήμη, τη Θρησκεία, τα οικονομικά και την Κοινωνιολογία, οδηγεί κατευθείαν στις Αγγλο-Σαξωνικές παραδόσεις και τα όρια της γής της Φυλής των φοιτητών μας.
Αυτοί βοηθιούνται αρκετά από τους Καθηγητές και τους ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ των οποίων η σκέψη διαταράχθηκε και δηλητηριάσθηκε από ΕΒΡΑΪΚΕΣ ανατρεπτικές επιρροές στη Θεολογία και την Κοινωνιολογία.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ “Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
HENRY FORD - Chautauqua: ΕΒΡΑΪΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Reviewed by diaggeleas
on
10.7.21
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!