Απαγορεύεται να λέμε την εθνικότητα των Βιαστών και Δολοφόνων Ισλαμιστών

”Οι αρχές μου είπαν να μην λέω την εθνικότητα των δραστών”: Θύμα βιασμού Πακιστανικής συμμορίας στην Αγγλία


Η επιζήσασα μιας Πακιστανικής συμμορίας στο Ρόθερχαμ της Αγγλίας είπε ότι ανέφερε τον βιασμό της όταν ήταν 13 ετών, αλλά οι αρχές δεν έκαναν τίποτα ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, και της είπαν να μην αναφέρει την εθνικότητα των δραστών.

Το θύμα του βιασμού, η Έμα Τζάκσον, ​​δήλωσε στην Κέιτι Χόπκινς για το ραδιόφωνο LBC την Κυριακή: “Ανέφερα την κακοποίηση μου πριν από 14 χρόνια. Πήγα στις αρχές, οι γονείς μου πήγαν. Κάθισα και έδωσα βίντεο συνεντεύξεις με την αστυνομία, ήμουν πρόθυμη να συνεργαστώ μαζί τους”.

“Ποτέ δεν κοίταξα τους δράστες για το τι φυλή ή θρησκεία ήταν. Είδα απλώς ποιοί ήταν και τι είχαν κάνει”.

“Αλλά μόλις είπα τα ονόματα, με έκαναν να αισθάνομαι σαν να ήμουν ρατσίστρια και ήμουν εγώ αυτή που είχε το πρόβλημα”.

“Ήξερα ότι δεν ήμουν ρατσίστρια, αλλά αυτό χρησιμοποιήθηκε ως ένας τρόπος να με σωπάσουν”.

“Μου είπαν συγκεκριμένα να μην σχολιάσω την εθνικότητα των δραστών”, δήλωσε η Έμμα, προσθέτοντας ότι της είπαν “πολλές φορές” από την αστυνομία και τους κοινωνικούς λειτουργούς να μην αναφέρει τη φυλή.

Η Έμα περιέγραψε πώς από μια όμορφη ήσυχη οικογένεια πήγε να κάνει παρέα με την Πακιστανική συμμορία στο Ρόθερχαμ. Είπε ότι άρχισε σαν κάτι συναρπαστικό, αλλά το κύκλωμα σύντομα άρχισε να την εκμεταλλεύεται και την εκβίαζε όταν απειλούσε να τους αναφέρει.

Και όταν τα ανέφερε, απογοητεύθηκε από τις αρχές.

Τελικά, οι γονείς της την μετακίνησαν έξω απ’ τη χώρα.

Η Έμα Τζάκσον είχε ξαναμιλήσει για τον βιασμό της και το τι συνέβη και παλιότερα στην Independent το 2010 καθώς και στην Daily Mail το 2014.

Jailed monsters: Zafran Ramzan, Umar Razaq, Adil Hussain, Mohsin Khan and Razwan Razaq

Το σκάνδαλο σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών στο Ρόθερχαμ είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο προστασίας παιδιών στην ιστορία της Βρετανίας, όταν οι αστυνομικές και κοινωνικές υπηρεσίες δεν κατάφεραν να προστατεύσουν μέχρι και 1400 παιδιά από αρπακτικές συμμορίες μουσουλμάνων ανδρών υπό το φόβο ότι θα χαρακτηριστούν ρατσιστές, κάτι που οδήγησε σε μια τεράστια κάλυψη των βιασμών και δολοφονιών στην Αγγλία. 






Απαγορεύεται να λέμε την εθνικότητα των Βιαστών και Δολοφόνων Ισλαμιστών Απαγορεύεται να λέμε την εθνικότητα των Βιαστών και Δολοφόνων Ισλαμιστών Reviewed by diaggeleas on 30.6.21 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Από το Blogger.